Vi lirar mot Gnaget!

På lördag inbjuder AIKs P98 till träningsmatch på Bergshamra IP (uppvärmt konstgräs).



Jag vill ha en mixad grupp till vilket lag 3, 5, 7-8, 10-11 och 21 får nominera 3 spelare vardera inkl T-målvakter. Indikera gärna resp spelares favoritsyssla, dvs back, mittfält eller kedja samt målvakt.

Beroende på utfallet tar jag ut ett gäng (max 15) som samlas på Bergshamra nu på lördag kl. 13.00. Vi har planen bokad till 16.00 så det blir långa matcher och flera byten.

Jag ordnar matchtröjor och coaching, det senare gärna med bistånd från någon av er K-lagstränare. Så, tala om om ni är tillgängliga på lörd em.

Varje spelare kommer till match iförd underställ, blåvita strumpor, IFK shorts alt knickers, mössa, handskar,vattenflaska, macka och varm dryck samt varma överdragskläder.

=>Alltså, skicka mig era namn absolut senast onsdag em. Bindande anmälan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0